A vásárlástól számított 24 hónapon belül igényelheti igényét.
Küldje el nekünk az árut postai úton, a fizetés igazolásának és a panasz okának másolatával együtt a következő címre: AT Group, s. r. o. Stara Vajnorska 11, 831 04 Bratislava. A panasz megfelelő és időben történő kezelése érdekében azt javasoljuk, hogy pontosan írja le a panasz okát.
A panasz benyújtásának pillanatát úgy kell tekinteni, hogy az igényelt árut az összes jogi okmánnyal a címünkre kézbesítik.
Felvesszük panaszát arról, hogy miről tájékoztatunk.
3 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy meghatározzuk, hogyan kezelték igényét. Abban az esetben, ha az áruk összetettebb műszaki vizsgálatára van szükség, az időszakot 30 napra el kell halasztani. Értesítjük e-mailben vagy telefonon.
A panasztételi eljárás teljes szövege itt található.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a +421 917 868 487 telefonszámon vagy e-mailben az info@sneakybrand.hu címre.